Monday 4 March 2013

Madu Tualang Asli - KING HONEY

Produk jenama KING HONEY
Pokok Tualang adalah sejenis pokok saka yang terdapat di hutan Malaysia. Nama botaninya Koompassia excelsa (Becc.) Taub.
Madu tualang King Honey adalah madu asli 100%, ianya di ambil dari hutan di Negeri Pahang, diperah dan ditapis dan di botolkan sahaja tanpa proses kimia. Ia telah berada di pasaran selama 15tahun. Syarikat pengeluar tersebut bukan sekadar penjual tetapi pemburu madu, pengilang, penjual dan pengedar serta pemborong. Mereka mengedarkan madu kepada beberapa jenama syarikat melayu (jenama dirahsiakan). Mereka juga merupakan pembekal kepada tauke besar cina yang memasarkan madu tersebut di farmasi cina yang terpilih dengan jenama SUN SEASON dan di GENTING STRAWBERY FARM. Produk tersebut mempunyai 100 lebih pengedar di seluruh Malaysia termasuk di farmasi terpilih, stesen minyak tertentu, restoran, kedai persendirian, koperasi dan banyak lagi.
Madu Tualang - King Honey mempunyai sijil halal JAKIM dan telah dihantar labtest ke Mardi dan Sirim, jadi anda tak perlu ragu lagi keselamatannya..kerana ia terbukti tiada bahan kimia @ bahan terlarang seperti yang ade dalam madu tiruan.

No comments:

Post a Comment